Ny kajakk på vei i posten!

Etter å ha pløyd nettet for det som var av kajakk tester, bestemte jeg meg endelig for en ny kajakk!  Min trofaste Prijon Kodiak måtte vike, for en håndbygd lekker sak fra Nigel Dennis.
Valget falt på en Explorer HV, som jeg tror skal passe meg ganske så perfekt.  Tanken var egentlig å bestille en nå i høst, som skulle bygges i vinter, og få den levert på vårparten (da dette var tenkt som en liten bursdagsgave til meg selv....)
Men gutta på God Tur i Bergen, satt på en Explorer igjen, og lurte på om jeg var interessert i denne, til en fin høstpris.  Fargen var ikke helt den jeg først hadde bestemt, men jeg syntes denne var vel så stilig! Etter en del eposter frem og tilbake, ble vi til slutt enige, og 1 stk Explorer er nå på vei!
De første bildene ser dere under (dette er bilder tatt i butikken).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar