1. nyttårsdag 2012 - Sesongen er igang!

Hva er vel bedre, enn å gå inn i det nye året med en padletur!
La ut fra Sjøstrand idag, og padlet nordover.  Kom ikke lenger enn til Vollen, før det ble full stans i issørpa gitt.
Satte kursen sørover for å se om jeg kunne komme lenger den veien.  Gikk greit helt ned til Nærsnes, men der ble det også stopp.
Men det ble 1 time utpå, og sesongen er offisielt igang!!
Herlig vinterforhold

Allerede her, begynte det å tette seg til 

Isslush deluxe

Den bikkja var ganske så skeptisk til kajakken som sklei forbi ja.

3 kommentarer:

  1. Dette ser meget bra ur. Jeg hadde en kjempetur til Stuper i Tønsbergfjorden for i drøy uke siden. Fantastisk. Livet som kajakkpadler er strålende...
    God sessong.
    Tror jeg følger denne bloggen videre jeg :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. http://jakt-friluftsliv.blogspot.com/2012/01/kajakktur-til-stauper-15-januar.html#more

      Fra min tur

      Slett
    2. Fin blogg, med mange fine turer virker det som. Jeg starta abonnering på bloggen din, så får vi legge ut turer på turer!

      Slett